Chudák redaktor

Přišla mi do mé "pracovní" schránky na Jobs.cz další "atraktivní" nabídka. Mám tam atributy redaktor, editor, copywriter, korektor, překladatel. A sem tam se ve schránce skutečně objeví i nabídka na místo redaktora.

Jenže v dnešní době nechtějí firmy lidi, ale šampony - 3 v 1. Takže přemýšlím, že začnu studovat nové věci.

Že chtějí redaktora se znalostí zdravotnictví, budiž, to se dá u farmaceutické firmy pochopit. Že chtějí redaktora se znalostí stavařiny, i to jsem byl schopen pochopit. I to, že chtějí redaktora - zahrádkáře, tak jo, člověk může uplatnit svůj případný koníček. Čímž si už nejsem tak stoprocentně jistý u ekologických témat a alternativních zdrojů energie, tam už byc se jako redaktor nechytal, i kdybyc měl tuto oblast jako koníček.

Ale teď už mi chodí i nabídky, kde vedle redaktořiny (ta je v podstatě podružná, ale nutná) abych znal hlavně truhlařinu, vietnamštinu, účetnictví, a ta dnešní nabídka po mně chce, abych uměl dokonale češtinu, stylistiku, korektury - a poker.

Devatero řemesel, desátá bída. Škoda, že jsem se v mládí taky víc neučil na trubku. Protože tuhle mi přišla - na výše uvedené zadané parametry - exkluzivní nabídka na trubače v historickém kostýmu.

Autor: Jan Lipšanský | čtvrtek 4.2.2010 10:40 | karma článku: 14,60 | přečteno: 1926x
  • Další články autora

Jan Lipšanský

Když se ze zábavy stane kšeft

5.10.2012 v 10:57 | Karma: 14,42

Jan Lipšanský

Jak se mění význam slov

6.6.2012 v 12:51 | Karma: 18,81

Jan Lipšanský

Teď, když máme, co jsme chtěli

14.11.2011 v 8:57 | Karma: 17,14