Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hovn

5. 10. 2012 16:07
Vždy mě překvapí,

co všechno může některým individuím vadit. Hovadiny neškodící nikomu a ničemu snad můžeme nechat bez pošimnutí, obdobně jako to pověstné stavění na uši.

0 0
možnosti

honajz

5. 10. 2012 18:54
Re: Vždy mě překvapí,

Jistě, omezence, které zajímá jen vlastní panděro, takové věci vždy překvapují.

0 0
možnosti

jamijam

5. 10. 2012 15:04
Tak se vykašlete na internet

a zahrajte si doma "člověče nezlob se", "halmu" nebo "žolíky" a zábava se zase vrátí! :-)

0 0
možnosti

SYETEY_KOTZOUR_mocně_duní

5. 10. 2012 14:25
souhlasím

ne, že by primárně vydělávání peněz bylo takový hřích, nebo šlo vynechat.....ale jak to člověku zmrví jeho životní koníček, je to k naštvání.;-)R^

0 0
možnosti

arrosage

5. 10. 2012 11:53
90% souhlas

Vystihl jste to poměrně přesně... to je důvod proč jsem před lety vykašlal na Porty a oficiální folkové festivaly.. raději si dám malý lokální neoficiální festiválek, to je důvod proč jsem přestal kupovat fantasy a sci-fi literaturu.. a proč jsem se vykašlal na mnoho dalších věcí a raději si hledal jiné.. jediné v čem bych s vámi nesouhlasil jesou ty comicsy. Různé crossovery a setkání superhrdinů v jednom příběhu je naopak už dlouhá desetiletí nedílnou součástí poetiky komiksů..

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS