Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

redneck Mike, Mississippi

Autore, o ktere Americe pisete, ...???

Urcite ne o te, ve ktere uz ziji s prestavkami uz peknych par desitek let. Mate pravdu v jednom - takova neucta k zakonum jaka je v Cesku snad neni v zadne jine zemi. Pouzivani blinkru apod neni uzakoneno v zadnem state, to o tech psech muze snad byt nejaka mistni vyhlaska v nejake bezvyznamne county. No a s tim alkoholem na verejnosti pravda sice je, ale to s tim pitim z flasky z pytliku, to jste videl v Drsnem Harrym, nee... Chctel bych videt, jak dlouho by trvalo, nez byste se octl v jailu, pokud byste to zkousel...

0/0
22.5.2009 3:01

Prickrose

Re: Autore, o ktere Americe pisete, ...???

Kdyby jste byl pejskar, tak by jste vedel, ze ASPCA vam nebude adoptovat psa do te doby nez s vami provedou dukladne interview a nezjisti, ze jste ten spravny kandidat na pejskare. Jestli zijete mimo stat, kde chcete psa adopotovat, tak mate smulu. Chteji vas mit v dohledu. Zvirata v USA maji vetsi prava nez lidi v CR.;-D;-D

0/0
22.5.2009 3:16

Wendolene

Re: Autore, o ktere Americe pisete, ...???

Jenze kdo nejde pres kanaly ASPCA, ma volnou ruku. Je jednoduche koupit psa, klidne i vlka;-)

0/0
22.5.2009 3:27

Prickrose

Re: Autore, o ktere Americe pisete, ...???

Ja mluvim o ASPCA, ne o hnusnych puppy mills.

0/0
22.5.2009 3:29

Wendolene

Re: Autore, o ktere Americe pisete, ...???

Clanek je od Barona Prasila, takze netreba se rozcilovat. Domaci zvire nemame, nesedelo by nam to do CV rasistu a snobu:-)

0/0
22.5.2009 3:32

Prickrose

Re: Autore, o ktere Americe pisete, ...???

Lidi, kteri nemaji domaci zvirata jsou velice podezreli. Neda se jim verit. A zle lidi poznate tim, ze je domaci zvirata nemaji rady. Na tebe musi stekat a vrcet hodne psu.;-D

0/0
22.5.2009 3:38

Wendolene

Re: Autore, o ktere Americe pisete, ...???

Ne kazdy chce byt otrokem domaci zvere. :-)

0/0
22.5.2009 3:40

Vikina

Re: Autore, o ktere Americe pisete, ...???

Máte pravdu, Wendy, u nás se to velice rozmohlo, bohužel v panelákových sídlištích. Taky to jejich okolí podle toho vypadá. Že by to zvířátkům - myslím to, být zavřený v betonový kostce - nějak prospívalo, se mi fakt nezdá.

0/0
22.5.2009 3:59

5alfa

S tím blinkrem a pruhem

bych to v USA moc nehrotil. Něco jsem se tam najezdil v mnoha státech, v té době ještě bez navigace a tak opouštět pruh a na poslední chvíli zjistit že chci jet tam a ne tady - to bylo na denním pořádku.

Zastavili mne jen jednou a ještě policista poznal, že jsem bludil a ne zločinec a nebyl ani zlý ani nechtěl nakonec pokutu.

0/0
21.5.2009 20:26

zdeseny obcan

Re: S tím blinkrem a pruhem

Panu autorovi se prasi od huby. Kuprikladu v Kalifornii je (nebo aspon pred casem bylo) pouziti blinkru pro zmene pruhu velmi doporucovane ale nikoliv povinne.

0/0
21.5.2009 21:23

5alfa

Re: S tím blinkrem a pruhem

Ano "totální bordel" v ČR má nahradit "totální pořádek" někde jinde. Takových autorů je zde spousta, co lítají "ode zdi ke zdi" a každé slovo je jim dobré k protlačení svého světonázoru. ;-)

0/0
21.5.2009 21:30

POToole

Tak tomu,

co pisete o USA jsem se docela od srdce zasmala... ;-D Vim, ze jsou nektere staty se "zajimavymi" zakony, ale tak nepiste, ze to plati pro cele USA, to je nesmysl. V mem state lide kouri na zastavkach, piji na verejnosti, neblikaji, prejizdeji z pruhu do pruhu a kdyz si porizuji domaci zviratko, tak na zadne psychotesty vazne nemusi! :-) Jo, a bezdomovci se zasadne stahuji do stredu mesta, protoze tam nejvic vyzebraji!

Co je tu ale jine jsou siroke, prehledne silnice, dobre znacene a v dobrem stavu (i po zime), a vetsina ridicu je slusna a ohleduplna...;-)

0/0
21.5.2009 20:22

Wendolene

Re: Tak tomu,

ano, to je take vse, k cemu clanek je - k zasmani. :-)

0/0
21.5.2009 20:51

zdendalbc

Z toho jde mráz po zádech,

tohoto bych se u nás tedy opravdu nechtěl dožít, krom toho, že to tak určitě není ani (všude) v USA...

0/0
21.5.2009 20:18

POToole

Re: Z toho jde mráz po zádech,

Opravdu neni, verte mi, ziji tu uz 16 let...

0/0
21.5.2009 20:23

Prickrose

Autor ma pravdu.

v tom, ze po 40 letech totality, Cesi maji zkreslenou predstavu o demokracii. Pro mnohe, dekmokracie predstavuje absolutni svobodu. Nedodrzovani dopravnich pravidel, neuklizeni po svem pejskovi nebo koureni na zastavce, je ale velice slaby caj proti svovode, kterou nektere skupiny lidi maji v utiskovani minorit. To je daleko serioznejsi prestupek  a anomalie v Ceske demokracii nez nejake piti alkoholu na verejnosti.

0/0
21.5.2009 17:07

Wendolene

Re: Autor ma pravdu.

Prosim vas, Ruzenko, jinde na svete mimo Cesko lide kouri na zastavkach, nedodrzuji pravidla, neuklizeji po psech a jsou rasisti, snobi ci burani, nehazejte vsechno na Cechy. I v te vasi vysnene Kanade je pekny neporadek....

0/0
21.5.2009 20:07

Prickrose

Re: Autor ma pravdu.

Wendy zase nepochopila. Vsak rikam, ze takove prestupky jako je koureni na zastavkach jsou smesne, ale poukazuju na prestupky, ketre se v CR deji, ale v Kanade ne - jako utlacovani minorit.

0/0
22.5.2009 1:13

Wendolene

Re: Autor ma pravdu.

Jiste, Ruzenko, utlacovani minorit je jenom ceska specialita. Jesteze jste odesla z Ceska. Ta vase minorita je totiz velmi neoblibena...:-)

0/0
22.5.2009 2:14

Prickrose

Re: Autor ma pravdu.

Ja naopak nevim, co rasistka jako jsi ty dela v Severni Americe - period.;-D

0/0
22.5.2009 2:44

Wendolene

Re: Autor ma pravdu.

Rasistka? Minule jste tvrdila, ze jsem snob a ne rasistka..tak uz se rozhodnete. pokud jsem rasistka, tak jsem si nemohla prat lepsi domov nez USA;-D Prosim vas, v EU se deli lide vice podle spolecenske tridy, narozdil od USA, kde se velmi klade duraz na barvu pleti. Kazdopadne, vy jste zase mimo, s temi vasemi uvedomelymi recmi . Mozna byste se mela vratiti do Ceska, pan Kocab vas rad zamestna.;-)

0/0
22.5.2009 2:51

Prickrose

Re: Autor ma pravdu.

Vsak to rikam porad, jestli ty zijes v USA, tak to nutne musi byt v nejake jizni prdeli, kde jste teprve pred par lety dostali internet. Mno, pekne si ho uzivej Wendy, vsak je s tebou sranda. Jestli se v USA klade duraz na barvu pleti, tak by to tam dnes vypadalo uplne jinak.

Ano, drive jsem rikala, ze jsi snobka, ale zapomela jsem rict, ze tim se tvoje rasisticke tendence neanuluji. Takze snobko/rasistka.

P.S.: vsadila bych se, ze tvoje deti se posmivaji detem, ktere chodi do statnich skol, ze jsou losers;-D;-D

0/0
22.5.2009 3:12

Wendolene

Re: Autor ma pravdu.

Babicko Ruzenko, je videt, jak nevnimate drobnou diskriminaci, ktera se deje denne. Statistiky , ktere si libuji v barve kuze a kvoty dle barev kuze a ne schopnosti...vas nevyzraly argument, kdyz jsou rasisti, jak je mozne, ze maji presidenta cernocha, to ukazuje vse...

Ne, nikdo se nikomu neposmiva, nemam zadne nevychovane spratky, castecne diky tomu, ze nefandime verejne skole;-)

0/0
22.5.2009 3:25

Prickrose

Re: Autor ma pravdu.

Wendo, Obama neni jediny uspesny cernoch v USA - jestli sis nevsimla, ale asi ne, ty vnimas jenom ty neuspesne a neprizpusobive.

Nefandeni verejne skole poukazuje na tvoje nerealne mysleni. Kdyby nebylo verejnych skol, kde by chodili ti chudaci loseri ? Ale tobe a tvym detem by to mohlo byt uplne jedno, ze? Hlavne, ze ja jsem nekdo.;-D

0/0
22.5.2009 3:34

Wendolene

Re: Autor ma pravdu.

Jsou oblasti v USA , kde je verejne skolstvi na desive urovni, Washinton D.C. je jedna z nich. Proto lide, kteri si to mohou dovolit, posilaji deti do kvalitnejsich skol, bud soukromych nebo charter school ( nevim, jak se to rekne cesky, tudiz to pisu anglicky). Odbory ucitelu jsou dalsi kapitola skolstvi. Kdyz vim , ze je nekde spatna skola, nac tam posilat dite,kdyz si muzu dovolit lepsi? Abych uspokojila pani Ruzickovou? Kazdy rodic chce to nejlepsi pro svoje deti. Moje mysleni neni nerealne. Spis velmi realisticke.

0/0
22.5.2009 3:38

Prickrose

Re: Autor ma pravdu.

Wendy, u nas v "sousedstvi" se pred nekolika lety otevrela nova soukroma skola. Hodne lidi horlive podepisovalo petici proti teto skole. Pry statni skoly ztrati finance od statu, protoze skoly dostavaji penize na zaklade poctu studentu. Ja jsem petici odmitla podepsat, protoze ja tvrdim, ze lidi maji mit vyber a jestli si to muzou dovolit a ve verejne skole jejich dite neprospiva, nebo tam je nestastne, tak at si ho daji do soukrome. Basta.

0/0
22.5.2009 3:43

Wendolene

Re: Autor ma pravdu.

Lide maji mit vyber. Kolik lidi by nakonec vybralo tu soukromou? Urcite by statni tolik studentu neubylo, protoze ne kazdy peasant si ji muze dovolit.  Soukrome skoly maji lepsi vysledky, lepsi disciplinu, vice studentu, kteri chodi na vysokou. Take mene sikany. Akademicky jsou na tom lepe. Je to problem, ale soukrome firmy jsou vetsinou lepsi nez statni. Statni se nemusi tolik snazit a odbory ucitelu vse zhorsuji. S lepsim vzdelanim je vice moznosti.

0/0
22.5.2009 3:53

Vikina

Re: Autor ma pravdu.

Prickri, už je to asi hodně dávno, co nějaký Evans Hunter napsal Džungli před tabulí, viďte. Od té doby se zo jistě zlepšilo, soudě podle různých střeleb a počtu mrtvých školáků právě v Americe. Nezavedli už někde dokonce povolení pro učitele nosit při sobě zbraň?

0/0
22.5.2009 3:55

Kmet na Razgrad

Dokument

Viděl jsem nějaký britský dokument, jeden díl z obsáhlejší série. Opilý řidič vjel na chodník v obytné zóně a svým zabil staršího muže. Dostal pokutu 200 GBP. Určitě výjimka, ale o britském právním systému vypovídá ledacos.:-©

0/0
21.5.2009 16:36

Kmet na Razgrad

Re: Dokument

Svým autem.;-)

0/0
21.5.2009 16:37

misslonely

dodržování zákonů

mě spíše vrtá hlavou, že všude v civilizovaném světě je dodržování zákonů běžná věc a kdo je nedodržuje, si to odskáče. u nás je king ten, co zákon obejde, chlubí se s tím a ti blbečkové, co je dodržují jsou k smíchu

0/0
21.5.2009 14:58

Wendolene

Re: dodržování zákonů

Jasne, v ostatnich zemich mimo CR nikdo nepodvadi, nekrade, nevrazdi ...Jenom ti zli Cesi:-)

0/0
21.5.2009 15:51

windystreet

Re: dodržování zákonů

V US je to uplne stejne ne li horsi! Viz posledni priklad kdy banker Maddof ozebracil podvodem tisice lidi a pripravil je o 5o miliard dolaru tak mu bylo umozneno zit ve svem luxusnim apartmanu v NY! On za tu dobu prevedl veskery majetek na sve zname a pribuzne takze od nej nikdo nikdy nic neuvidi. A pochybuji ze si to pujde odsedet do kaznice. Na druhou stranu jeden cernoch na Floride ukrad jeden kus pizzy a sel do vezenei na 12 let!!!

0/0
21.5.2009 15:55

Angi

Re: dodržování zákonů

12 let za kousek pizzy? To jí ukradl se zbraní v ruce a střílel při tom?8-o

0/0
21.5.2009 16:11

CarolusIV

Přijde na to,

kolikáá krádež už to byla.

12 let za krádež ?  To by byla nádhera ! To bychom cikána pomalu neviděli.

0/0
21.5.2009 16:36

windystreet

Re: dodržování zákonů

...a to nemluvim o tom co se deje v politickych kruzich v US o tom by se dala napsat kniha o nekolik desitek svazku! V americe funguje ekonomicky fasismus kdy korporace a stat vykoristuji, zotrocuji obcany pro sve cile a zisky. V US se prezidentem nestane jen tak nakej kdejakej bambula predmesti. Kandidati jsou peclive vybirani a pripravovani. Volby samotne jsou pouhe divadlo. Muzeme to videt konec koncu v primem prenosu na Obamovi. Plnou kampan slibu, ale jakmile se ocitl v Bilem dome velice rychle se navlekl do te same kosile kterou nosil Bush a jeho predchudci. Smutny obraz americke pseudodemokracie LOOOL

0/0
21.5.2009 16:03

Prickrose

Re: dodržování zákonů

Ja predpokladam, ze jsi nesvepravny/a, nebo hluchy/a. Obama dela presne to, co slibil, (tj. spravuje vsechny prusvihy co Bush za tech 8 let nadelal) a to bleskurychle. Jedina skupina, kterym se to nelibi jsou ty korporace a CEO's kteri leta vykoristovali a zotrocovali obcany pro sve zisky. 

Prirovnavat Obamu k Bushovi je jako prirovnavat jalbka k pomerancum.

0/0
21.5.2009 16:36

windystreet

Re: dodržování zákonů

Zpusob jakym reagujes napovida tomu, ze se v problematice moc neorinetujes. Omylas tady ty same nesmysly ktere si muzu precist na kdejakem mainstream webu viz lzIdnes. Obama nic nespravuje po Bushovi a uz vubec na tom nema zajem! Sliby o Iraku v prach, sliby o Guantanmu v prach, nova valka v Pakistanu a dalsi prohlubovani krize v Afghanistanu. Chysta se pravdepodobne valka na Africkem kontinente kde uz nekolit let spolu souperi Cina a US o nerostne suroviny formou destabilizaci tamnich statu. Ekonomicka krize se prohlubuje, inflace je vic jak 10%, nezamestnanost vystoupila na 15%! Sliby o tom, ze zrusi vsechny protiustavni executive orders v prach. Obama a jeho tym se snazi dal kastrovat Ustavu US tentokrat uz zase je na rane 1 a 4 dodatek. Co se nepodarilo predchudcum zkousi Obama a jeho tym zase a zase. Zacni cist poradnou literaturu nez kuse zpravy na lzIdnes. A jestli si vazne myslis, ze prezidentem USA se stane jen tak nekdo nahodou tak by si si mel zopakova materskou skolku.

0/0
21.5.2009 16:47

Prickrose

Re: dodržování zákonů

Zpravy o USA politice nectu na Idnes, to je zaprve a zadruhe tvuj obzor je dost uzky a tvoje ocekavani vysledku od Obamy jsou dost nerealne. Obama je v office teprve 3 mesice. Jak muze jeden president spravit osm let prasaren minuleho presidenta? Obama muze za 15% nezamestnanost? Od kdy? Kde jsi slysel, ze sliby o Gauntanamu sesly v prach? Kde jsi slysel, ze sliby o Iraku sesly v prach? Prohlubovani krize v Afghanistanu nema nic spolecneho s Obamou, ale s Talibanem a vladou. Novou valku v Pakistanu vede USA? Od kdy? Opravdu nevim, kde chodis na ty svoje kydy.;-D

0/0
21.5.2009 17:01

windystreet

Re: dodržování zákonů

ach jo dalsi super diskuter co vi vsechno nejlepe. By me zajimalo kde ctes zpravy o US? Na reuters? CNN? BBC? Umis vubec anglicky? Obama pokracuje ve stejne pseudoekonomice jako jeho predchudce misto uspor voli tisk dalsich penez, misto podpory privatniho sektoru podporuje sektor statni, bere penize ekonomicky aktivnim lidem a dava je ekonomicky neaktivnim atd proste stare neucine keynesianske nesmysly. Misto, aby zrusil hloupou imperialistickou politiku tak rozpocet Pentagonu na tenhle rok pravdepodobne jeste posili. Nevim co ctes asi pohadky, ale na Guantanamu se dal muci a terorizuji lide aniz by meli soud, Obama zakazal publikovat fotografie techto nelidsky mucenych lidi a zvazuje dozivotni vezneni nekterych bez radneho soudu. V Iraku se nic od Obamy nezmenilo. USA tam budou mit stale zakladny se stalou vojenskou pritomnosti odhaduje se to na 5o tisic vojaku to me nepripada jako stazeni vsech vojsk.

0/0
21.5.2009 17:15

windystreet

Re: dodržování zákonů

Taliban je produkt CIA, vycvicen a vyzbrojen v 8o letech. Ta cela valka

je jedno velke divadlo. CIA ted kontroluje snad vsechny zeme s drogovym

byznisem. USA denne zabiji civilisty v Pakistanu svym bombardovanim, operuji tam jednotky americke armady a jsou to americane kteri to cele vyprovokovali nebot chteji ovladnout strategicky jih Pakistanu. Vice vzdelani mene piva priteli.

0/0
21.5.2009 17:16

Prickrose

Re: dodržování zákonů

;-D;-D;-DAmerika chce ovladnout jih Pakistanu? Tak ted uz vim, ze jsi mentalni pripad. Placas tady absolutni nesmysly a hovadiny. Priteli, v dnesni dobe uz nemuzez rozsirovat svoji propagandu, protoze kazdy moula uz ma pc a informace jsou v dosahu klavesnice.

0/0
21.5.2009 17:22

windystreet

Re: dodržování zákonů

Propagandu? ;-D;-D Tu tady zatim rozsirujes jen ty. Ty jsi ten co veri, ze USA bojuji v Iraku s teroristy co?

0/0
21.5.2009 17:32

Prickrose

Re: dodržování zákonů

Taliba je produkt CIA;-D;-D;-D Pis dal, strasne se bavim;-D

0/0
21.5.2009 17:23

windystreet

Re: dodržování zákonů

bez si pro dalsi pivo.... CIA vyzbrojila a vycvicila Taliban v 8o. letech v boji pro USSR, vytvorili uderne fundamentalisticke skupiny, Al Kajda znamena doslova Databaze. Nedivim se, ze lide jsou tak zabedneni oni totiz nevedi vubec ktera bije....looool

0/0
21.5.2009 17:30

windystreet

Re: dodržování zákonů

...a ne nahodou se v dobe kize jez presahuje vsechno co doposud lidstvo zazilo stal prezidentem USA clovek s vizi fabianovskeho socialismu a Marxovymi idejemi. Rahm jez je pravou rukou Obami rekl v jednom rozhovoru, ze kazda krize nesmi prijit v nivec. To znamena, ze stat dostane do rukou dalsi a dalsi nastroje jak "kuchat" a tyranizovat obycejne lidi a zbavovat je jeste toho zbytku svobody a prav. Na velke korporace si nikdo nesahne jsou prave ty korporace ktere financuji prezidentske kampane. A byl to sam Obama ktery podepsal zakon o "bailout" AIG penezi danovych poplatniku a AIG si z toho pak vyplatily odmeny. ;-D Obama, Bush, Clinton kdokoliv v Bilem dome byl za poslednich sto let vzdycky hral do rukou korporaci a statnich zajmu na ukor obcanu. A kdo by chtel jinak byl odstrelen viz JFK.....

0/0
21.5.2009 17:04

Prickrose

Re: dodržování zákonů

Ha......AIG bailout nepodepsal Obama, ale Bush, tesne pred tim, nez odesel z ofiice.

FYI, obycejni, pracujici lidi v USA byli a jsou tyranizovani systemem, ktery nasadil Bush a to je deregulace korporaci, ktere si pak mohly delat co chtely ve jmenu svobody. Dalsi FYI, Obama uz si sahnul na na CEO's tech korporaci, ktere dostaly bailout. Strop financnich odmen na $500 000 a zadne bonusy ti nic nerika? Obama jim jasne ukazal, ze jestli ze chteji financi pomoc od vlady, protoze svoji korporaci dotahli do bankrotu, tak si nemuzou mastit kapsy miliony a miliony dolary. Prumerna mzda bankovniho CEO se pohybovala kolem 50 milionu.

0/0
21.5.2009 17:16

windystreet

Re: dodržování zákonů

delas ze sebe hlupaka a na verejnosti ;-D;-D Obama podepsal svuj super stimulus bill 17 unora a ty penizky sli AIG a oni si z toho vyplatitili odmeny pak z toho byl pruser a vsichni hazeli vinu jeden na druheho ale pravdepodobne nikdo ten zakon ani necetl pro tvoji informaci ten zako ma 11oo stranek. Obcane USA sjou tyranizovani systemem uz sto let a to zalozenim FED, hloupym Hooverem a FDR a jeho Social Security Act a New Deal. Bush s tim nema nic spolecneho . Bush Vyuzil krizi 11. zari pro svoji agendu stejne jako Obama vyuziva tuto krizi pro tu svoji. Obama je populista rika jednu vec ale pak udela druhou. Ti tvoji CEO uz maji davno nahrabano diky tem stimulus bail out bills a vetsina z nich se muze spolehnout ze dostanou dalsi penize od danovych poplatniku a hodne soudruha Obamy.....

0/0
21.5.2009 17:26

Prickrose

Re: dodržování zákonů

Jo jo, je to vsechno "conspiracy theory." Mozna, ze by ses mel prestat starat o politiku, ktere vubec nerozumis a delat neco uzitecneho.

P.S.: ale pis dal, vsichni se tady dost dobre bavime.

0/0
21.5.2009 17:57

Wendolene

Mily zlaty, kdepak jste dotycne veci vycetl?

Vzdyt kazdy stat ma uplne jine zakony v USA. Psa si porizuje hodne lidi , neni treba nic schvalovat. Spousta lidi po nich neuklizi, sice jsou pokuty sem a tam, ale nikdo nesleduje, zda si dotycny pejskar sbira exkrement ci ne.  Blinkry spousta lidi na krizovatce ci jinde nepouziva. Co se tyce prechodu,vetsina USA tolik prechodu nema, ono tech chodcu totiz ani tolik neni :-) Neni tvrde postihovano nenoseni pasu, natoz technicky stav vozidla. Popijeni alkoholu na verejnosti je mozne, kdyz mate alkohol ozdobne zabalen v onom znamem hnedem papirovem pytliku v nekterych statech,  ale neni to veliky prestupek. 

0/0
21.5.2009 14:39



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.